zaterdag 31 juli 2010

Het Gastenboek

Afgelopen twee weken hebben al vele bezoekers De Volgende Toon...bezocht. Dagjesmensen, kunstliefhebbers, oud werknemers van Radio Kootwijk en bewoners. Hoe bijzonder is het om van hen de ervaringen terug te horen en te lezen in ons gastenboek. Enkele van deze ervaringen willen we heel graag met u delen:

"Ontzettend leuk initiatief. Een combinatie van dit schitterende gebouw en de diverse ideeën van de kunstenaars..."

"Geschiedenis, maar dan niet uit een boekje. Zowel het gebouw als de schelpverhalen, het licht en de kleuren. Een bad van schoonheid..."

"Ons gezin heeft veel plezier gehad bij het bekijken en uitproberen van expositie. Mijn flink luidruchtige 5-jarige autistische zoontje heeft zich bijzonder goed vermaakt in D-Fence. Hij ging uit zijn vaste patroon om de herrie die hij zelf maakte. Hij ging op in het geluid van de Gladiator en de hekken...."

"Met de spreekbuis kreeg ik kontakt met een dame uit Odense Denemarken! Zij sprak me in het Engels aan en ik vroeg waar ze vandaan kwam. Ik spreek namelijk Deens en we hebben in het Deens verder gesproken..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten